onsdag 7 oktober 2009

Paket med posten!

Jag fick paket med posten idag!
Tusen tack, Eva för allt fint du skickade! Jag blev så himla glad!
Massa fina fjädrar och halm till mitt kommande projekt som ska bli ett tittskåp men en liten djuraffär hade jag tänkt. Jag ska försöka göra lite fåglar men jag vet egentligen inte hur, bara....
Så fick jag en fin tygbit som kommer att passa perfekt som pläd över sängen eller soffan. Så en liten min-fotboll som ska få sin plats i leksaksbutiken.
Så den fantastiskt fina korgen som hon gjort!
Jag älskar korgar men har inte kommit mej för att prova göra egna trots att jag köpt både en bra bok med instruktioner och material.
Tack igen och många kramar till dej!

5 kommentarer:

Eva J sa...

Hej
Oj - det var inte så mycket!
Nu har jag i alla fall hittat
länken till papegojtillverkningen:

http://www.cdhm.org/tutorials/learn-to-sculpt-a-miniature-parrot.html

Lycka till!
/Eva J

Annalisa Minilisa sa...

sul mio blog c'è un premio per te.
ciao

Janne sa...

Gratulerer,den kurven var nydelig.
Skulle gjerne lært meg å flette kurv,men det var ikke enkelt.
Har postet brev til deg i nå i kveld!
Klem Janne

Lena sa...

Hej!
Eva, vilken bra tutorial på fågel det var! Den ska jag testa!

Janne, jag väntar med spänning på ditt paket!
Kram Lena!

cockerina sa...

how lovely!
kisses, Caterina, Italy


http://leminisdicockerina.blogspot.com/