onsdag 25 februari 2009

Award from Rita! Thanks!

I´ve got this award from Rita!
/ Jag har fått en utmärkelse från Rita!

How sweet is that! Thank You so much, Rita! Whith this award I must list five addictions and pass it on to five blogs.
/ Hur gullligt är inte det! Tack så mycket, Rita! Med denna så måste jag bekänna fem saker som jag är beroende av och sedan skicka den vidare till fem bloggar.

1.Miniatures / miniatyrer
2.Chocolat/ Choklad
3.Interior design/heminredning
4.Magazins/ tidningar
5.TV-shows about interior design/ Inredningprogram på TV

And then I´ve to pass it on - hard to find just five fab blogs - they´re all so great! But here I go:
/Sedan skickar jag det vidare till - det är svårt att välja bara fem favoriter - de är alla så trevliga -men här kommer de:
1.Synnove
2. Kim
3.Jen
4.Susanna
5.Lissu

5 kommentarer:

synnøve sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
synnøve sa...

Hei Lena :-)
Jeg ga deg den samme awarden dagen før Rita men glemte å gi beskjed!
Takk for at du liker min blog så mye at du gir meg en også!!!

Jemjoop sa...

(Thank you) Tack så mycket, Lena! ♥
Jen

kimsminiatures sa...

Thank you so much Lena! Your blog is fabulous and so are you. Mini hugs!

Lissu sa...

Tack så mycket!!!