lördag 20 december 2008

Leksaksaffären och caféet är nu påfyllt med varor!


Nu har jag fyllt leksaksaffären med leksaker! Det fattas belysning i de bägge butikerna, jag vet inte riktigt hur jag ska sätta dit det , bara.
I caféet ska jag sy ett draperi på arbetsbänken mot väggen.Så kommer det en hylla på väggen också.Kassaapparaten till caféet ska jag måla, för denjag köpte var för "guldig" för min smak.
Så ska det så klart vara ett litet cafébord med stolar så man kan sitta någonstans för en fika.
Jag ska göra skyltfönster och två ytterdörran in till respektive butik, för att det inte ska se ut som ett enda rum.

2 kommentarer:

hannajaleijona sa...

Oj vad fint allt ser ut! Dina hyllor är superfina tycker jag och också jag tycker om att det finns massor att se.

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.