söndag 14 december 2008

Mitt nya tittskåp!


Här är mitt nya tittskåp som jag håller på med.Det ska bli en leksaksbutik på ena sidan och ett konditori på den andra sidan.Det kommer att bli en vägg emellan affärerna.
Jag har "bakat" lite nytt till konditoriet/caféet. Lite bakelser,tårtor och kladdkaka med choklad.Allt av fimolera! Jag har inte bestämt mej för vilken färg jag ska ha på väggarna i caféet ännu, därför ser det ut som det gör på väggarna.
I leksaksbutiken kommer det att bli pastellfärger och en bård till den rutiga tapeten med Beatrix Potter kaninen. Leksakerna är en blandning av köpt och egentillverkat.Lite nytt och lite gammalt.Spelen som ligger längst ned har jag printat ut ock klätt i olika färgat papper.Målarblocken är utprintade och inplastade.Böckerna har jag också printat efter mina barns gamla favoriter.
Leksakerna på golvet har jag gjort av stora barnpärlor i plast.Jag har spacklat igen hålen och målat dem.Dinosarien har jag fått av min son!

Inga kommentarer: