lördag 31 januari 2009

Miniatyrshopping!


Jag har gjort en beställning från england , det var första gången jag beställde från dem och jag är jättenöjd. Det tog mindre än en vecka att få paketet hemskickat av dem.Billiga var de dessutom!
Här är det diverse glas,porslinsaker och några brickor som jag ska ha i mitt pågående tittskåp .Ljusstakarna ska jag måla om så de blir antikvita, hade jag tänkt.
Sen har jag köpt lite grönsakslådor i trä till mina alla grönsaker i fimo som jag har gjort tidigare.

Här är de lampor som jag köpt som ska sitta i mina andra tittskåp, som heller inte är riktigt färdiga.
Den översta lampan är en likadan som jag har i vardagsrummet i Brookwoodhuset.Denna ska också dit.Dessa lampor var jättebilliga, borde ha köpt några fler men jag får göra en till beställning senare istället.De hade massor att välja mellan i alla varianter!
Dess möbler köpte jag, de är helt omålade och i jättefin kvalitét.Två affärsdiskar blev det, en av dem ska stå i min inredningsbutik, men jag vet inte vilken av dem ännu.


3 kommentarer:

Anonym sa...

så fint d du har kjøpt Lena. hvilken butikk var d...




dodli/maria

Anonym sa...

nå fant jeg linken din hihi...


maria

Anonym sa...

Og nå har jeg handlet en del jeg også, kjekt å få umalte møbler så en kan fikse selv :-) tusen takk for linken :-)
MariA