lördag 19 september 2009

Omtapetserat i tittskåpet!


Som ni kanske märker så har jag tapetserat om i godisbutiken. Jag var inte riktigt nöjd med den gröna nyansen så det fick bli min favoritfärg istället - blått!

Så har det kommit påfyllning i hyllorna, lite Pringles-chips, Toffifee, sockervadd, mm.
Jag har även satt upp lite reklamskyltar och på disken ser ni några små flaskor med svensk sockerdricka!
Jag har testat att göra flaskor av gamla pipetter från ögondroppar, som resulterade i seven-up flaskor, som står på golvet.

Jag väntar på en leverans från england med en tidningshylla och lite andra hyllor som ska vara till detta tittskåp. Men paketet dröjer för posten där har tydligen strejk, så jag får vackert vänta!
Serietidningarna på golvet ska ju sitta i den hyllan på väggen.

7 kommentarer:

Tingeling sa...

Din godisbutik ser ut väldigt läckert! Så många godisar och fina detaljer.

PAKY sa...

Qué preciosa la escena, me han encantado sus detalles, sobre todo las latas de pringles... felicidades por tu trabajo

Eva J sa...

Hej
Det ser verkligen lockande ut i
din godisbutik. Jag har just
beställt varor från England så
det låter ju inte kul med strejk!
Det fungerar ju jättebra med
pipetterna till läskflaskor!
Jättefina färger i skåpet som
vanligt!
/Eva J

kathi sa...

How precious! Love the floor and all of the pretty colors! So much detail too! It's beautiful!

Viajes y Rutas sa...

I love the freezer so much!!
Carmen

Mercedes Spencer @ Liberty Biberty sa...

Lena, you are so good at making mini shops! I think this will be Liberty's favourite!
Mercedes

Lena sa...

Thank´for your commments!