tisdag 6 april 2010

Some new pottery!


Här är det lite nytt porslin som jag beställt från My Tiny World och som kom idag med posten. Terrakottakrukorna kommer jag att måla i någon färg.
Så lite annat smått och gott , redskap till trädgården, några färdiga canes att dekorera med.
Vårlöken är verkligen jättefint gjord, den tror jag aldrig att jag skulle kunna göra egen.
Så ett par guldfiskar, som visst var lite större än jag trodde...de får nog inte plats i de glasskålar som jag hade tänkt från början. Men de är fina!


9 kommentarer:

Kia sa...

Vad fina saker. Jag vill också beställa men jag vet inte var jag ska börja. Det finns så mycket fint!

Lize sa...

Love those little goldfish especially!

Natascha sa...

Nice new mini's did you bought.

Greetings Natascha

Piikko sa...

Vad fina saker:D
Pink plates are so cute <3
Hälsningar från Söpökatu!

Meli Abellán sa...

Lena, lovely pottery I also bought some things them. The minis of the below photo are great!
Warm regards,
Meli

Lena sa...

Tack, Kia! Det är lättare än du tror att böja samla! Starta i liten skala till ett litet tittskåp!

Lize, My fich would love your pond!

Natasha, thanks!

Pikko,tack!

Meli, Thanks!

Unknown sa...

Have fun with your new and fabulous mini's!

sabihax

Birgitta sa...

Hej
Vilka fina saker, ska bli spännande att se hur du målar terrakottan, jag har själv en del sånt som jag funderar på att måla!

C sa...

Great new goodies. It is always so exciting to open what you have ordered and see it in reality. These items all look great quality. I love that tiny grater! Best wishes, Carol :)